TWODAYSINTOWN!

hallå där!

helgen har varit hur bra som helst! i fredags blev det som sagt utekväll med sköna vänner! gled in på ankan och bodyshotta på en främling, va (tydligen) på en livespelning, shottade massvis, träffade en snygg bartender och hade jäkligt kul!

tog oss hem till mig och jag spydde som en gris hela natten!

i lördags åkte jag och sandra tillbaka till Anna och käkade tillsammans med dom på pizzerian! gick hem till Anna och sov i två timmar innan jag o s började dricka vin och öl i badkaret!
drog på förfest på haga och hade ytterligare en rolig utekväll! hamnade på blå med sandras bror och hans fru!
träffade ännu en snygg bartender! ;)

imorgon väntas en ny jobbvecka och den lär nog också gå fort! :D

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback