Glassigt.

ska iväg på en liten runda på stan nu innan jobb! när vädret är surt får man glassa till det med ett glasslinne! känner mig väääldigt uppklädd, ska ju som sagt bara till jobbb! :D

Måndag.

godmorgon! ligger i sängen och kollar på family guy! skönt med sovmorgon innan jobb, tror det är två veckor som jag har halvshift nu så börjar halv 3 varje dag då! :)

Turkiet del 2.

Den riktiga första utekvällen hade jag min klänning från hm på mig.
Under veckan träffade vi jättetrevliga människor och hade himla roliga kvällar här nere!

Vi hann med en båttur på det fina havet. där det blev titanicshow.
Tog ungefär hela dagen och vi låg mest på båten och hade det gött. Badade även i havet när vi stannade till. superskönt!
Blev som förra året även dans på bardisken denna gången med! sena nätter och goda drinkar.
Var lite tråkigt att lämna det fina vädret!

Kan sammanfatta resan med att vi har haft det otroligt bra! :D

v30.

denna veckan har jag inte alls haft tid för bloggen! jobbade i måndags och i fredags! sp hade en liten minisemester i 3 dagar till! skönt! hänt lite saker emellan, både roliga och tråkiga!

dom tråkiga behöver inte nämnas här i bloggen men mina närmsta vet säkert vad jag talar om!

har legat ute i solen och göttat mig, sovit hos sandra från måndag till onsdag! haft supermysigt! lunchat, skrattat, vart på tattueringsstudio och pratat!
har även sett hönor när jag jobbat, och hälsat på mina saknade pojkar på tingvalla!
ni får några bilder istället! (:

ikväll kommer nog även fler bilder från alanya upp!

Turkiet del 1.

Packade väskan och drog till Göteborg förra lördagen med mina pinglor. fikade och mötte sedan upp David som skulle köra oss till flygplatsen.

När vi väl checkat in var det dags för lite taxfreeshopping, blev dock bara godis! tänkte köpa victoria secrets men orkade inte ta med mig ner till turkiet. så får bli en annan gång! har iallafall varit inne i en butik nu ;)
Flygresan gick bra, dock lika tråkigt varje gång att flyga, så obekvämt och trångt. Men vi hade roligt med en getknapp, haha fråga inte varför, men dom getterna gjorde våran flygresa väldigt mycket roligare!

Första dagen var det ganska molnigt så vi klädde på oss efter ett tag och gick på stan ett tag. Sandra fixade även hårförlängning!

Del 2 kommer(:

Hemma men död!

hemma från turkiet, kom egentligen hem i lördags men har inte haft en tanke på att blogga! uppdaterar mer när jag kommit upp från sängen!

Tidsinställt inlägg.

Just nu sitter vi på flygplatsen, har säkert gått igenom alla säkerhetskontroller, och väntar på att få gå på flyget.

Här får ni en bild på hur det ser ut här, tror vi kommer trivas utmärkt här!

Ny kamera.

ska inviga kameran utomlands och hoppas den är kanona! imorgon bär det av! (:

Lördag.

En vecka kvar tills vi är up in the air! eller ah nu har vi ju landat iof nu då! ska bli så skönt! :D

Idag har jag o elin vart nere på stan och fixat lite, vi hämtade ut biljetterna till tågresan till Göteborg! handlade lite nödvändigheter inför resan! vi skulle även växla pengar med det hade stängt när vi kom dit :( så får försöka fixa det i veckan!

köpte även med oss jordgubbar så det har vi suttit och gottat oss med i solen medans vi låg i bikini och försökte bygga upp brännan! ;)

Todays.

Yesterday.

Going to work.

sista dagen denna veckan! och ikväll ska jag få pussa på min älskling!

igår åkte jag dom nya bussarna för första gången! dom va lite fräna, större! tv och wifi i och grejer!

kom dock försent till jobbet för att bussen va 10 min sen från stan... bra jobbat!

Nytt igen!

Fick paketet från jfr idag! så nu kommer det inga mer paket! ;) älskar solglasögonen! och klockan kommer jag matcha med snygga armband nu i sommar!

Red skulls.

woopwoop, såhär ser jag ut idag! linne från jfr och jeans från carlings.

Tisdagkväll.

har precis kommit in från lite mer än en timmas pw med Jessica! trevligt men nu är jag trött, ska hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och kolla på någon serie har jag tänkt mig! :D

Pakettajm.

(detta beställde jag innan jag sa att jag skulle ta ner på mitt shoppande!)
även ett annat paket som inte kommit än :D
 I paketet fanns även bikinitrosorna till min blåa bikini som jag la upp igår igen :)

Brunch.... typ.

älskar att börja senare på dagen! så man får en sovmorgon och kan ligga o dra sig, göra iordning frukost och kolla tv på morgonen! så myys! :)

Ett steg till.

bokade biljetter till mig och mina finisar inatt! känns så skönt att ha allt klart inför resan! gällande själva åket! måste fortfarande köpa lite saker osv. och självklart packa! men det känns lite overkill o packa 11 dagar innan kanske! har dock redan skrivit packlista så kanske hamnar där ändå ;)

Glömt att visa.

helt glömt bort att visa min nya bikini! den understa har jag lagt ut förut, men den översta va den som jag skrev att den va slut i min storlek och när jag va inne dagen efter så fanns den! :D

köpte även ett par vita virkade bikinitrosor som syns i något inlägg under!

Todays.

har på mig nya shorts från hm och ett spetslinne från pimkie!

Innan jobb.

pappa erbjöd sig köra mig till jobbet förut så nu har jag en timma kvar i solen! så skönt! :D

Måndag 1 juli.

godmorgon! första juli här! juli!!! hallå och vi har knappt haft någon bra sommar? hoppas verkligen på två månader av sol här nu!

längtar ihjäl mig tills resan! den 13e bär det av! kanske händer lite roligheter i Göteborg på hemvägen också, hoppas hoppas! :D

veckorna framtills dess så ska jag jobba! 14.25 - 19.25 varje dag! och när jag kommer hem har jag jobb som väntar med! :D

jaja ligger iallafall i sängen med vovven, hon ligger och snarkar och det är så mysigt!