En dag i backen!

igår när vi kom fram så åt vi kvällsmat och sedan gick alla och la sig typ,
fast jag o alex kollade ett avsnitt av lost och sen somnade vi!
i en himla skön säng asså! sov jätteskönt!
idag när vi vaknade åt vi frukost och sedan ut i backarna på en gång!
åkte hela dagen och haft kanon väder hela dagen!
nästan inte ett moln på himlen!
nackdelen är väl att både jag o alex har bränt oss i ansiktet! men sånt går ju över! ;)
annars kollade vi in spat och badet idag efter skidåkningen, badade dock inget va för trött!
 
nu ska vi se klart på fångarna på fortet! skriver mer i morgonkväll! :)
 
Hotellet som låg i anslutning till våra lägenheter va av samma hotell(radisson) som jag bodde på när jag va i Indien. lite fränt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback