Feb. 17, 2013

tjollahooo!

har vart lite händelserika dagar sen sist jag bloggade!

vart på jobbmässa, bokat körlektion, firat alla hjärtansdag med fina människor, myskväll blev till utekväll och det va jäkligt roligt! älskar mina vänner så sköna!

igår va vi hos urban o co. och chillade på dagen, sedan åkte vi hem till mig (och med vi syftar jag på mig, amanda och sandra) är väldigt mycket vi i bloggen nu ;) och gjotde oss iordning för att senare åka tillbaka till urvan o co. för förfest! senare drog vi och träffade alex och hans kompisar, slutade bra men blev lite jobbigt där ett tag! men sånt kan hända (:

nu orkar jag inte skriva mera för jag o amanda är hemna hos mig och kollar på titanic :) pussss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback