RAISING HELEN!

godmorgon! nog tidigast jag sjrivit det här på bloggen på ett tag va? ligger i sängen med datorn och vovven och ska precis sätta på en film! funderar lite om jag ska gå ner och fixa frukist med!

har med lite sorg i hjärtat fått reda på att min man är otrogen mot mig! men han är ju lika snygg ändå!! som ni kanske inte visste så har jag haft ett hemligt förhållande med danny saucedo! vi valde att ha det henligt pga akl media osv, men nu har den jäveln gått ut i media att han och molly sandén är ett par....

hoppas hon kommer att göra honon lycklig, det hade iallafall jag gjort!

ps. kände mig väääldigt liten flicka över detta inlägget, typ 14 bast och besatt av danny! riktigt så illa är det inte! men ni fattar väl vinken? jag har blivit dumpad :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback