MITT 2012 DEL 2

Juni:
Drog iväg på studentresa till Turkiet med min klass i en vecka.
 
När vi kom hem var jag dödssjuk(typ) i min hals, hostade sjukt mycket och hade samma problem flera veckor efter!
 
Hade en trevlig studentmiddag på skolan
och jag hade på mig min klänning som jag köpte i turkiet! 
 
Studentbal:
så många gånger man själv har varit och kollat på alla fina klänningar som åker förbi i bilarna, så var det min tur i år! men gud vad trött man var i kindbenen efter att man hade haft smilet maxat hela dagen. ville ju inte se sur ut på någon bild ;)
 
Tog studenten!!!!!!!!!!!!!!!
vilken känsla!! :D 
 
Juli:
Hade ett sjukt bra "sommarlov"! hängde mycket med sandra, som vanligt! och vi planerade in att vi skulle flytta till stockholm tillsammans!
Var även mycket festade för våran del, hängde rätt mycket i säffle tillsammans med henrik också!
 
Jobbade som funktionär på putte i parken och fick gratis inträde till både konserterna och campingen
Augusti:
Vädret var najs, och det blev mycket solning och utebus med vänner! en dag följde jag med sandra, hennes syster och kompis till norge och spenderade en dag på nöjesfältet Tusenfryd. Det var skoj, men shit vad läskig karusellen på den tredje sista bilden var! 
September:
spenderade mycket tid tillsammans med sandra och richard(vet ej om det är rätt månad dock) hängde mycket i grums när richard bjöd på god mat och vi styrde filmkvällar! 
Var och badade badtunna hos Bea och hade en mysig ikväll, Några dagar innan detta var vi på Nöjjes och såg NORLIE OCH KKV. det var fett!!
 
Jag färgade mina toppar ljusare, och det slet så på mitt hår så jag var tvungen att klippa bort det och sen färgade jag mörkare istället!
 
oktober, november och december kommer!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback