MITT 2012 DEL 3

Oktober:
Började jobba på pandaförsäljningen denna månaden och fick min första riktiga lön(förutom komunjobb/sommarjobb)
Hade halloweenfest hos mig, massa folk kom utklädda och det var roligt! 
November:
Hade ännu en halloweenfest, denna gången förfest hos anna och sedan utgång med sköna människor!
 
December:
slutade jobba denna månaden efter att ha jobbat massa över tid. min bror kom hem från barcelona, unnande mig saker för min lön, åkte till sälen med härliga människor, det blev drama, ännu mer drama när vi kom hem, men nu är allt bra igen! och det blev julafton, mellandagsrea och sedan kom nyår! hade film och myskvällar med sandra, som vanligt :D mera fest och sköna studer! inte helt iordning då!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback