Igår.

Igår åkte jag och elin in till stan, tog en liten runda innan alex kom in till stan och vi åkte och kollade på hans lillebrors fotbollsmatch. Sedan åkte vi hem till Alex och vi gick och skulle hälsa på sandra på hennes jobb, hon hade precis slutat när vi skulle gå ut och sätta oss och äta, så hon stannade kvar en stund. 
Efter det åkte vi hem till alex igen och spelade lite pingis.
Elin åkte hem och jag stannade kvar och sov där, vi spelade tvspel och bakade, trevligt trevligt! (:
 
Idag kom pappa och hämtade mig när han hade lunch och nu ligger jag och lyssnar på musik, läser lite bloggar osv. Spanar även in rean på ginatricot som öppnade idag. 
 
ska ner och spana lite på stan nån dag här med (: halva priset i butiken, kan ju va nått som trillar med hem (:
 
Nu ska jag träna lite, och vid 4 börjar jag jobba! (:
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback