Im hoooome.

och jag är trött!

la mig i sängen på en gång efter kag borstat tänderna och ligger nu pch lyssnar på lite sovmusik!

innan jobbet va jag duktig och gjorde lite situps, och när jag borstade tänderna förut gjorde jag mera övningar! börjar lugnt så ska jag öka antal för varje dag som går är det tänkt, samt ändra och göra annat! nu jäklar ska fläsket bort (sagt för andra gången men nu ska det hållas) ;)



appade även hem lite träningsappar, har i te testat dom än, den dagen kommer snart! söndag om jag minns rätt! så skriver mer om dom då kanske, om jag har lust! Hehehehe nu är jag ännu mera trött så jag ska sluta nu inna kag skriver något knasigt!

godnatt på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback