Kan.inte.låta.bli.att.shoppa.

Kan medge att jag kan vara lite shoppinggalen ibland(läs ofta).
Idag var jag på stan och köpte mig ett skärp, ett linne, en tröja och två par shorts.
Igår köpte jag mig en kjol och två linnen.
kan visa allt imorgon, eller nån annan dag!
 
Det blev som sagt ändrade planer idag med jobbet, vi skulle börja en halvtimma senare än vanligt, och då tar man ju såklart vara på den tiden och shoppar istället ;) 
Skulle köpt en bikini som jag spanat in på hm huuur länge som helst. men så fanns den inte kvar i min storlek. hur tråkigt som helst. :(
 
kollade även in ginarean, och det åkte med några saker hem :)
 
och nu till rubriken, beställde nyss hem ett par solglasögon och en till klocka, haha ärligt något är fel på mig! 
nu ska jag kolla på två och en halv man och inte nätshoppa något mer!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback