19 Maj.

Har inte haft internet på hela helgen, men ikväll kom det för någon timma sen. helskumt detta!
Helgen har varit najs. Ifredags åt vi tacos och sen kom Alex hit. Han,jag o Elin kollade på film. myspys! Sedan somnade vi alla tidigt! 
 
Vaknade tidigt och gick ut och la oss i solen! Vid halv 3 åkte jag o Elin in till stan och kollade lite i affärer och sedan gick vi bort till museet och mötte upp våra jobbarkompisar för en mat/kubbeftermiddag på sandgrundsudden. Det var riktigt skojsigt, dock sög vårat lag på kubb, fick inte ens ner en enda, haha!
 
På kvällen åt vi grillat och sen kom Alex och joinade oss för en eurovisionkväll. Jag tyckte rätt låt vann, dvs Danmark. :)
 
Nu ska jag sova, fick jobbtider för jobb nummer 2 igår, så börjar klockan 6. 
 
CASH IS KING, right? ;)
 
Får se när jag har tillgång till internet igen, det är ju som det är här hemma nu..
 
 
Kommer inte bli några egentagna bilder dessa  kommande veckor ,
om jag inte tar med kameran, vilket jag nog inte kommer göra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback