Min helg.

Har haft en bra helg, ska strax gå och sova, dags att ladda upp inför veckans alla jobbpass.
Fick reda på att jag ska få jobba även denna veckan, så jobbar dubbelt denna med, blir bra på kontot det ;)
 
Ifredags slutade vi tidigare på jobbet, alex va inte hemma då så jag hoppade av vid mc donalds och hälsade på sandra som jobbar där. Duktig tjej, hade nog inte orkat med det jobbet asså, ser så stressigt ut! 
Efter en chees och en cola gick jag hem till Alex, vi softade lite innan vi gick med hundarna till ica och köpte godis och dricka, mums! sedan gick vi hem och kollade på titanic. jag somnade dock innan halva filmen hade rullat på...
 
i lördags åt vi frukost ute på altenen, och sedan åkte vi in till stan med Adam. Köpte morsdagspresent på systemet  , och sedan sa jag hejsvejs till Alex o Adam och tog en liten shoppingrunda för mig själv på HM och lindex, fick med mig två tröjor, ett linne och några örhängen!
Sedan åkte jag hem och efter ett tag kom elin hem med, vi hade OCkväll med mamma och pappa! pys och sedan somnade vi rätt tidigt.
 
Idag åkte vi in till stan och tog en runda innan vi skule jobba.
Fick med mig två klänningar, ett linne, ett par jeanstights, två bandeaus. Tror det va allt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback